Mobilen kopplar inte upp facebook på spelen

Beemergirl

Trådstartare
Det här hör kanske inte till datorer men provar ändå...

Har haft min mobil på reperation och nu när jag laddar ner spelen igen så går det inte att koppla upp på facebook för att koppla ihop dom igen...

Vad är felet?

Jag har avinstallerat spelen och installerat igen, startat om mobilen men inget hjälper....

Tack för hjälp på förhand!

Sv: Mobilen kopplar inte upp facebook på spelen

Du har inte missat lite grundläggande info?

Typ som vad det är för telefon det rör sig om?

Okej, sorry, va lite stressad igår... :o

Det är en Sony Xperia Acro S...

Gör ett nytt försök till att förklara mitt problem med mobilen:

Jag har alltså en Sony Xperia Acro S som jag nyligen hade inne på reparation. När jag nu fått tillbaka den och laddat ner spelen igen (bla Candy Crush och Pet Resque) så går det inte att ansluta till facebook. Det är ju en nödvändighet för att överhuvudtaget komma vidare i spelen. Visst om jag behöver börja om det spelar inte så stor roll men att den inte ansluter stör mig.
Det kommer först upp att jag ska välja webbläsare (vilket ALDRIG gjorde innan repet), även om jag väljer webbläsare säger den att sidan inte kan hittas....
Kan logga in på "bara" facebook" men det är jag ju inte hjälpt av.

Har testat att ta bort spelen och ladda ner dom igen, slagit av mobilen men inget hjälper...

Någon här som varit med om nåt liknande och hur fick ni till det?

Tacksam för svar!

Liknande trådar

IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: Rie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 366
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 070
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 012

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka