Mobilt bredband- vad välja?

aemaria

Trådstartare
Jag måste skaffa mobilt bredband men det finns ju så mkt att välja på att man blir alldeles snurrig. :confused:
Bor på landet och vill att det även ska fungera i norra Sverige. Är inte intresserad av nedladdning osv utan vill bara surfa. Vad ska jag välja? Vad har ni för erfarenheter?

//aemaria

Sv: Mobilt bredband- vad välja?

Be att få låna hem modem från de olika operatörerna.

Är de inte villiga att ställa upp med det är de säkerligen inte speciellt intresserade av att ha dig som kund.

Själv har jag 3Turbo och för mig funkar det kanonbra. Har oftast mottagning i övre kanten av vad som utlovats. Sämst mottagning (1Mb) hade jag på ett fält i Varbergstrakten. Jag bor i 031-området och här har 3 bra täckning.

Jag skulle gissa på att det är Telia som gäller för din del.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 017
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 952
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 422
Senast: ildiko
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka