mode 101 :P

Ponnyryttaren_

Trådstartare
jag behöver lite tips och idéer... stövlar.. känns som något 'alla borde ha', men vet inte riktigt hur jag ska matcha så det blir en snygg outfit.. Vore jätteglad om ni ville lägga in foton på hur ni har matchat era stövlar :)

och det vore kul om tråden växte vidare med andras modefrågor :)
 
Vill man få idéer tycker jag att det är jättebra att gå in på de stora butikernas hemsidor och kolla hur de kombinerar sina grejer. Det behöver inte vara dyra märkeskläder, utan HMs sida funkar precis lika bra som någonting annat.

Själv använder jag inte höga stövlar sedan flera år tillbaka, så jag har inga nya bilder att visa tyvärr.
 
Jag skulle själv "behöva" ett par snygga stövlar, vilket jag nu har sagt senaste åren men aldrig hittar några som sitter bra och inte är skitdyra. Jag har långa och smala vader så stövlar tenderar till att bli väldigt vida i skaftet.. Måste nog gå på stöveljakt någon dag, nu blev jag sugen på att par igen :D
Jag tycker att man kan ha stövlar till allt, det funkar väl till de flesta kläderna? :D Till jeans med valfri överdel, till en kappa, till en dunjacka, till finare byxor, till strumpbyxor och kjol (inte sportkläder kanske..). :love:
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 922
Senast: valy
·
Hemmet Jag köpte mig två stolar och ett litet balkongbord för några hundralappar i dag. De är som synes begagnade och behöver ju lite kärlek...
Svar
9
· Visningar
903
Senast: warg
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
866
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag tillhör en generation som växte upp med engångsbindor och tamponger som mensskydd. Alla miljövänliga flergångsalternativ som finns...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 300
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Svarstid kvarka?
  • Ridskoleryttare
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp