Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oops! Som det kan bliFin spegelbild av blondinen, i skeden
Jag tror också Eva
http://www.torebrings.se/butik/MEMA GAB EVA NYSILVER BESTICK/Eva Bordsgaffel 180 mm Mema GAB?artnr=7238221
Eftersom även Eva har en liten blomma vid fästet mot skeden/gaffeln/kniven så tror jag på Eva ändå.Oops! Som det kan bli
Ser onekligen ut som Eva men tror inte på nysilver.
Sitter en liten blomma vid fästet mot själva blondinen i skedskålen.
Eftersom även Eva har en liten blomma vid fästet mot skeden/gaffeln/kniven så tror jag på Eva ändå.
Det kan väl inte vara omöjligt att den tillverkades i både nysilver och rostfritt?
Det fanns en tid när rostfritt var en liten aning exklusivt.![]()
Järnbolaget lade väl ner på 60-talet.
Låsbiten gick till ASSA, men vart tog deras bestick-serier vägen?
Rostfritt är ju mer lättskött. Antar att det är det för besticken är verkligen i nyskick. Aldrig använda sa min mor. Bara legat i samma låda i över 50! år!Eftersom även Eva har en liten blomma vid fästet mot skeden/gaffeln/kniven så tror jag på Eva ändå.
Det kan väl inte vara omöjligt att den tillverkades i både nysilver och rostfritt?
Det fanns en tid när rostfritt var en liten aning exklusivt.![]()
Ring Gense och fråga? Om historia menar jag.Rostfritt är ju mer lättskött. Antar att det är det för besticken är verkligen i nyskick. Aldrig använda sa min mor. Bara legat i samma låda i över 50! år!
Finns det något värde i dom? (Inte för att jag ska sälja) Helt komplett med 12 av varje både till mat och dessert.