• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare pepp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 703
Nu har dom tätat så jag kan duscha.
Anticimex kommer i början av nästa vecka. Hsb lät inte positiva, det lär att bli riva ut.

River man ut rubbet då då eller bara duschen? Kanske beror på hur mycket det spridit sig?

Hur blev det med ditt badkar? Kommer du kunna sätta in något eller kommer du vänta till ev renovering är klar? Eller det kanske inte blir någon renovering iom att det inte är några fuktskador? :)

Hur blev det med ditt badkar? Kommer du kunna sätta in något eller kommer du vänta till ev renovering är klar? Eller det kanske inte blir någon renovering iom att det inte är några fuktskador? :)

Det blir ingen renovering :)
Så jag håller ögonen öppna efter ett begagnat badkar nu!

Äger dock ingen bil eller släp så känns som världens projekt :D ska slänga ut idén till mina föräldrar också så de kanske kan hjälpa!

Liknande trådar

Hemmet Vi har nyss renoverat badrummet. Det blev superbra och vi är nöjda. Men! Ljusknappen flyttade från utsidan till insidan av badrummet... 2
Svar
29
· Visningar
1 155
Senast: Asko
·
Hemmet Jag har sparat några plattor från renoveringen av badrummet. Tänkte göra något kul med dem, som ett minne typ, men vad? Var lite inne...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: SaraXX
·
Hemmet Jag har stått och grejat med isopropanol i badrummet. Nu är det vita fläckar på våtrumsmattan... Det var inget jag räknat med :o Kan...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: gul_zebra
·
Hemmet Är på jakt efter en bra och smidig ångtvätt. Mest är behovet i badrummet. Duschkabinen är konstant ofräsch. Oavsett hur jag håller på...
Svar
0
· Visningar
175

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka