Mönsterhjälp

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Aliil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 398

Aliil

Trådstartare
Någon som hjälpa mig? Följe ett mönster där det bara står varv 1, 3, 5, osv. Men hur är det med varv 2, 4, 6, osv? Är det am som gäller då?

Någon som hjälpa mig? Följe ett mönster där det bara står varv 1, 3, 5, osv. Men hur är det med varv 2, 4, 6, osv? Är det am som gäller då?
Du stickar antar jag? :D Det är de aviga varven och det brukar stå i starten av beskrivningen hur de ska stickas, det vanligaste är att de ska stickas aviga maskor, eventuellt ska kantmaskorna stickas i rätstickning.

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 800
Senast: corzette
·
Juridik & Ekonomi Vi har vårt bolån uppdelat på 3 delar, ca 1 miljon/st. En är lågt bundet sen vi köpte huset som löper ut 2027. En löpte ut nu i januari... 2
Svar
20
· Visningar
1 122
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Suck! Jag skrev här om mina helt galna blödningar för ca 1½ år sedan. Jag fick Provera utskrivet för att ta det 10 dagar per månad +... 2
Svar
29
· Visningar
1 524
Senast: tott
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 671
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka