Montébilder

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare brandbollen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 3 983
Sv: Montébilder

Passade Mr Drew och senare hans helbror (skitdålig)i ett par månader och han var fantastisk rolig att rida fort med. Omöjlig att få galopp på, bara trav så långt ögat nå¨dde. Otroligt trevlig kille var han oxå. Inte ett dugg förvånande att hans avkommor är bra montehästar.

d va när han stod nere hos torbjörn näslund. hade praktik hos han när ja gick gymnasiet. så skötte om han till o från i 2 år. trevlig häst faktiskt... hur länge har han stått på lillerud? var däruppe för tre år sen på dendära kampen mellan gymnasierna, men då tror ja inte han var där? då stod han väl hos robert bergh om jag inte minns fel...

d va när han stod nere hos torbjörn näslund. hade praktik hos han när ja gick gymnasiet. så skötte om han till o från i 2 år. trevlig häst faktiskt... hur länge har han stått på lillerud? var däruppe för tre år sen på dendära kampen mellan gymnasierna, men då tror ja inte han var där? då stod han väl hos robert bergh om jag inte minns fel...

okej.. han har väl stått på lillerud sen sommaren -04 (?) kanske så alltså ca 2.5 år.. innan vi köpte han så stog han hos erik berglöf:)

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
327
Senast: MayGrace
·
Gnägg Jag har börjat fundera kring det här med vad raser avlas emot. Tex svenskt varmblod avlas mot hoppning, dressyr och fälttävlan... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 257
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
576
Senast: Elo
·
Tjatter Hur gör ni? Firar ni er födelsedag varje år? Ser ni till att fira andras även om de själva inte tar initiativ? Firar ni med vänner... 2
Svar
34
· Visningar
1 011
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka