montésadel..

Ballerina

Trådstartare
var igår inne på B*d*rmans.. såg en fin montésadel. Minns inte märket. En fransk sadel, brun. väldigt mjuk och fin. Någon som vet vilken sadel jag menar? har bild att visa? Berätta hur den är att rida i osv..?

Sv: montésadel..

asså, så trevligt :D vad gjorde jag då när du såg mig?
varför hälsa du inte då??

nästan. den va helbrun. inge ljusare under. men iofs. de kanske va samma sadel fast annorlunda färg?

nästan. den va helbrun. inge ljusare under. men iofs. de kanske va samma sadel fast annorlunda färg?

Tydligen så är dessa sadlar handsydda och kan variera lite i utseende. Den jag har ser inte riktigt heller ut som den på bilden men är ändå en sån...
Var den mörkare brun så kanske det är en Forestier sadel? tror den är ganska lik i modellen men mer mörkbrun.

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 203
Senast: Pinus
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 575
Senast: Cattis_E
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 567
Senast: Idaw83
·
Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 366
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka