Mormor.. snart:)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Mormor.. snart:)

:bow: Tack allihopa!!
Bild???? nja... de skulle jag gärna visa, även om jag inte sett honom själv än, men.... jag är så himla oteknisk att jag inte har en aning om hur man gör :o
Ska forska i saken och se vad jag kan göra.

Men Morsan, hur har det gått för dej/er då??? Håller en tumme för att du fort få känna samma lycka som vi gör!
Dricker faktiskt champange (hm... stavas det så??) just nu:banana:

* Jenny *
 
Sv: Mormor.. snart:)

Den blivande mamman mår bara bra :mad:
Är det bra eller dåligt..*S* Både jag och föräldrarna tycker att det är nog med må-braandet.. Nu kan det sätta igång på allvar!!
 
Sv: Mormor.. snart:)

Morsan skrev:
Den blivande mamman mår bara bra :mad:
Är det bra eller dåligt..*S* Både jag och föräldrarna tycker att det är nog med må-braandet.. Nu kan det sätta igång på allvar!!

Så tyckte vi i 16 dagar... en riktig rysare! men precis som den blivande modern kommer du att glömma all väntan... och bara glädjas!:love:

Lova att du skriver och berättar hur det går!

* Jenny *
fortfarande på små rosa moln!
 
Sv: Mormor.. snart:)

Alla ÄR glada :D Har tre små blivande mostrar som också väntar glatt. Men jag ahr så dåligt med tålamod!! Och så rear barnaffärerna MASSOR med babykläde, jag som inte vet om jag ska köpa rosa eller blått :cool:
 
Sv: Mormor.. snart:)

Grattis till den lilla :bump: :bump:


Morsan Förstår att du har dåligt tålamod, i såna här lägen har nog nästan alla det :D
 
Sv: Mormor.. snart:)

Morsan skrev:
Alla ÄR glada :D Har tre små blivande mostrar som också väntar glatt. Men jag ahr så dåligt med tålamod!! Och så rear barnaffärerna MASSOR med babykläde, jag som inte vet om jag ska köpa rosa eller blått :cool:


Annars är grönt en fin färg... ;)
Grattis på er alla mormödrar!!! :bump: :banana:
 
Sv: Mormor.. snart:)

:angel: Varför inte köpa både och... Kan inte tjejer ha blått, killar rosa?????? :confused:
 
Sv: Mormor.. snart:)

carolus:mad:

Killar kan inte ha rosa när dom är små...tjejer kan däremot vara gulliga i blått..

kamomillo;

GRATTIS :banana: :banana: inte avis alls:cool:
 
Sv: Mormor.. snart:)

Ujuj.. tror du inte jag har försökt med mamman..*S* :crazy:
Där duger inte ens lila som neutral färg.. inte heller pastellgrönt.. Jag har lyckats köpa nåt smått med giraffer .. typ.. som "duger" nätt och jämt..*S*
 
Sv: Mormor.. snart:)

suck, nä och tjejer kan naturligtvis inte leka med bilar och traktorer heller... Jag blir så trött......................
 
Sv: Mormor.. snart:)

Carolus skrev:
:angel: Varför inte köpa både och... Kan inte tjejer ha blått, killar rosa?????? :confused:

Jo visst kan man det. Min pojke har haft mycket rött och en del rosa (inte det allra flickigaste) för han har ändå alltid sett "pojkig" ut, men en kompis till mig är hur trött som helst på alla som det första året kom och sa "hej lille pojken" "är han inte en liten tuffing?" så fort hon inte hade rosa och små rosetter i håret. Hon klädde henne hellre flickigt än att behöva korrigera folk hela tiden för hon höll på att spy på det.

Men det viktigaste är inte hur man klär dem för sedan min son fyllde två vill han ändå inte lyssna på vad jag vill sätta på honom, utan hur man behandlar dem och vad man ger för leksaker.
 
Sv: Mormor.. snart:)

*knapp lån*
Nu är mitt barnbarn på väg hem:banana:
Å i morgon ska vi åka och träffa honom:bump: :bump: :bump:

Morsan! har det hänt något än?????

* Jenny *
 
Sv: Mormor.. snart:)

Jag förstår din väntan!
Men... när du sen får snusa på h*n då är det värt all väntan!
Jag va och lukta på "Ville" i går, och han va de underbaraste barn man kan tänka sig:bump:
Alltså, dom som säger att barnbarn är "guldkanten" på livet har helt RÄTT!!!!!
Längtar till på söndag å jag får träffa honom igen! :love:

* Jenny *
 
Sv: Mormor.. snart:)

Fortfarande ingenting????
Såg tråden nu och blir nästan avundsjuk också, men mina grabbar får allt lugna sig ganska många år till.... Kan ju bara tala om också att min morsa blev mormor vid 42, själv hann jag precis fylla 18 innan jag fick första barnet. Dessvärre (missuppfatta mig rätt) får jag inte bli mormor, har ju "bara" grabbar. Så man får ju hoppas att dom i sinom tid träffar en tjej som man kommer bra överrens med, och som vill ha "svärmor" drällandes, och snosandes på den lille... Herregud vad man kan sväva iväg:o

Hoppas att iaf du får snosa på bebis snart iaf:banana:
 
Sv: Mormor.. snart:)

Åh.. Har nyss vinkat av blivande mamma o pappa... Mamman är allmänt hel, tjock och välmående :devil: Hotar med låååånga promenader!! Synd att hon inte är intresserad av hästarna :crazy:
 
Sv: Mormor.. snart:)

NU är det gjort! :bump: :bump:
Igår kväll kom det en liten grabb :love: och allt hade gått bra..
Jag är MORMOR!! :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer än jag som väntar bebis till sommaren och vill hänga i en tråd? Jag (snart 38 år) är beräknad till 21/7 och har för några...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 531
Senast: Bufera
·
Övr. Barn Vår snart sexåriga dotter har alltid sen hon var liten nattats genom att vi ligger bredvid tills hon somnat. Det har funkat men med en...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Humla
·
Juridik & Ekonomi Min mamma dog innan sina egna föräldrar, dvs innan min mormor och morfar. Min mormor och morfar hade även två andra barn. När min...
Svar
1
· Visningar
979
Senast: Piaff
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 235
Senast: Vovve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp