Mormor.. snart:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Morsan

Trådstartare
Vill bara gaffla ur mig att jag blir mormor snart..:D.. Riktigt när som helst..:D.. Vad underbart! :banana:
 
Sv: Mormor.. snart:)

Oj det var ungt att bli mormor. Jag fick barn vid 30 och i mina kretsar var det VÄLDIGT ungt. De flesta av mina vänner i 40-årsåldern är knappt föräldrar.
Men måste vara underbart för barnbarnet att ha en sån ung mormor. Tänk alla roliga saker ni hinner hitta på!
 
Sv: Mormor.. snart:)

Jag tycker att det är skönt att se att någon blir glad när de blir mormor... Min mamma tyckte att det var alldeles för tidigt för mig att skaffa barn... Jag fyllde 25 strax efter att Elin föddes... Hennes första kommentar när jag berättade att jag var gravid var ett stort "NEJ inte än"...

Så en stor kram till dig och ditt barn och blivande barnbarn!! :love:
 
Sv: Mormor.. snart:)

GRATTIS

Vad häftigt tycker jag, du är bara 3 år äldre än mig.

Jag ser också fram emot barnbarnen så jag blir nästan lite avis:cool:

Fast mina får gärna vänta ett tag:rofl: dom är bara 16,14 o 6 år

Men jag tycker det är mysigt med en ung mormor.
 
Sv: Mormor.. snart:)

*kl*

Min mamma blev mormor när hon var 40, hon fick sig ett gott skratt när hon var ute med barnbarnet i vagn och en bekant hon inte träffat på länge körde förbi, han höll på att köra i diket....:rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Mormor.. snart:)

Tack alla..:D..
De egna "spädisåren" är förbi.. nu ska snusas på barnbarn..
Det yngre föräldraparet var in och kollade idag.. det blir när som helst. Jag tror jag är mer hirpig än när jag själv skulle in!
 
Sv: Mormor.. snart:)

Morsan skrev:
Tack alla..:D..
De egna "spädisåren" är förbi.. nu ska snusas på barnbarn..
Det yngre föräldraparet var in och kollade idag.. det blir när som helst. Jag tror jag är mer hirpig än när jag själv skulle in!

Nu blir jag avis på dig!!!

Och mormor, det låter ju underbart!!!

:love:
 
Sv: Mormor.. snart:)

Morsan skrev:
Tack alla..:D..
De egna "spädisåren" är förbi.. nu ska snusas på barnbarn..
Det yngre föräldraparet var in och kollade idag.. det blir när som helst. Jag tror jag är mer hirpig än när jag själv skulle in!

Så har vi det också! skulle fått ett efterlängtat "barnbarn" den 16/5 men än har det inte kommit någon stork....:crazy:
Vi hoppar högt när det ringer, eller om det kommer att sms, tex i natt 3.38 pep de i min mans mobil, jösses va vakna vi blev:angel:
Men... de va ett larm om att ett vinkraftverk hade bekymmer med något!!! ( min man lagar sådana )

Jag längtar så otroligt efter detta barn, Även om vi inte blir "mormor och morfar" riktigt på "riktigt"...
Hon valde nämligen att flytta till oss när hennes mamma dog, och har bott här sedan hon var 16 år:)
Men vi ser henne som våran dotter, Och när hon ringde och berättade att jag skulle bli Mormor blev jag så stolt!:love:

Nu hoppas vi att dom slipper "igångsättning" på måndag, före de kan väl den lilla filuren komma ut! Jag vet faktiskt inte om jag orkar vara på helspänn så länge till.:angel:

* Jenny *
 
Sv: Mormor.. snart:)

Åh.. :D.. Ni ligger före!.. Lycka till!!!
Här väntas det till nästa vecka men det har nog startat upp redan. Men kan ju dröja ändå...
 
Sv: Mormor.. snart:)

inget är som väntans tider!!!:angel: :) :) :crazy:
Eller hur min barnmorska uttryckte sig för 16 år sedan...
Vi får väl hålla tummarna för varann?

* Jenny *
 
Sv: Mormor.. snart:)

Tummarna hålls stenhårt..:D
Pratade nyss med den blivande mamman. Hon har inte sovit en blund inatt för värkar..:banana:
Jösses.. Jag börjar bli RIKTIGT nervös :crazy:
 
Sv: Mormor.. snart:)

TinyWiny skrev:
GRATTIS jag börjar ju nästan längta, men jag får nog vänta fem-sex år till...
Jag börjar nästan också längta, :d men får jag barnbarn inom en 25 år eller så tycker jag nog min son är lite för ung.
Och mormor lär jag nog tyvärr aldrig bli, bara farmor.:angel:
 
Sv: Mormor.. snart:)

Inget än... :crazy:
Vi väntar o väntar o väntar.. Hotar henne att hon ska få mocka skit.. Det sätter fart på det mesta :cool:
 
Sv: Mormor.. snart:)

Ät burger king mat :p gjorde jag då kom det haha
 
Sv: Mormor.. snart:)

Morsan skrev:
Inget än... :crazy:
Vi väntar o väntar o väntar.. Hotar henne att hon ska få mocka skit.. Det sätter fart på det mesta :cool:

PYTTSAN!
Mallan skodde 2 fötter på en häst i lördags, inte tusan kom det någon baby för det:crazy:
Jag tror den lill* tycker det är så mysigt i magen, att busa med navelsträngen, och hoppa runt, att h*n inte tänker komma ut förrän framemot jul:crazy:

DÅ är "mormor" ett nerv vrak, och knappast till någon hjälp!

* Jenny *
 
Sv: Mormor.. snart:)

Va jag inte visste när jag skrev förra inlägget va att jag skulle hinna bli Mormor innan midnatt!!!!!!:banana: :bump: :love:

Det är en underbar känsla, men det har varit lite svårt att sova i natt:o

* Jenny *
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer än jag som väntar bebis till sommaren och vill hänga i en tråd? Jag (snart 38 år) är beräknad till 21/7 och har för några...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 405
Övr. Barn Vår snart sexåriga dotter har alltid sen hon var liten nattats genom att vi ligger bredvid tills hon somnat. Det har funkat men med en...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Humla
·
Juridik & Ekonomi Min mamma dog innan sina egna föräldrar, dvs innan min mormor och morfar. Min mormor och morfar hade även två andra barn. När min...
Svar
1
· Visningar
979
Senast: Piaff
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 233
Senast: Vovve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vilka poddar lyssnar du på?
  • Sminktråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp