Morris and Noland hoppsadlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Marika
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 771
M

Marika

Vad har ni för egenskaper av dom? Är i stort behov av en sadel just nu och går i M&N tankar då hästen redan har haft en sådan. Och ligger ju några ute nu på annons. Jag tycker dom är underbara att rida i! :love: Är det ett bra köp eller rekomenderas något annat?

Sv: Morris and Noland hoppsadlar

Jag tycker det är riktigt bra sadlar av bra kvalitet. Om den passar hästen tycker jag du ska slå till om det finns begagnat i rätt storlek... De brukar vara svåra att få tag på...

Sv: Morris and Noland hoppsadlar

Jo det är ju precis rätt storlek och allt. Men om den inte passar är det ju inge vidare. Säljes relativt billigt tycker jag, borde man vara skeptisk?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: IngelaH
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 421
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 234
Senast: valy
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 077
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025