Morris & Nolan Gold Collection

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare snofflan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 670
S

snofflan

Någon som har några kommentarer om denna sadel. Vill gärna höra vad ni tycker!

Sv: Morris & Nolan Gold Collection

Men allvarligt, finns det inte en enda som har denna sadel???

Jag har en flatback... Skön och man får bra stöd även om den är väldigt flat. Lyckades hitta den begagnad...

Vad roligt!! Nu äntligen läser jag att ngn har en sadel av samma märke som jag!!!:) Har letat och nu funnit.....

ok. köpte min sadel 2001 det är en allround. jag provade ut denna sadeln med hjälp av en kille som är certificerad(stavas det så?) sadelutprovare och sadelmakare.

Den har funkat utmärkt. Dock har min häst musklat om sig så snart så ska jag stoppa om den. Min sadel är bekväm, go, snygg och ger bra stöd. Fast ibland känner jag att den är lite jobbig att rida dressyr i, så jag skulle vilja ha en dressyr också. Det är inte än sån sadel som man liksom tänker Wow när man sätter sig i den.
Av 5 sadlar får min 4 i betyg.:)

är också nyfiken på vad ni andra tycker....

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 129
Utrustning Vi söker en morris&nolan till vår C-ponny welsh. En stallkamrat har en sådan, men det verkar vara svårt att få tag i den vi vill ha...
Svar
5
· Visningar
670
Senast: ExtraW
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 691
Senast: Sedna
·
Gravid - 1år Någon som gjort det eller funderar på det? 😊 Vore superkul att se bilder och/eller höra era tankar och idéer kring det. En av mina...
Svar
18
· Visningar
1 130

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka