Morris & Nolan Gold Collection

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare snofflan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 671
S

snofflan

Någon som har några kommentarer om denna sadel. Vill gärna höra vad ni tycker!

Sv: Morris & Nolan Gold Collection

Men allvarligt, finns det inte en enda som har denna sadel???

Jag har en flatback... Skön och man får bra stöd även om den är väldigt flat. Lyckades hitta den begagnad...

Vad roligt!! Nu äntligen läser jag att ngn har en sadel av samma märke som jag!!!:) Har letat och nu funnit.....

ok. köpte min sadel 2001 det är en allround. jag provade ut denna sadeln med hjälp av en kille som är certificerad(stavas det så?) sadelutprovare och sadelmakare.

Den har funkat utmärkt. Dock har min häst musklat om sig så snart så ska jag stoppa om den. Min sadel är bekväm, go, snygg och ger bra stöd. Fast ibland känner jag att den är lite jobbig att rida dressyr i, så jag skulle vilja ha en dressyr också. Det är inte än sån sadel som man liksom tänker Wow när man sätter sig i den.
Av 5 sadlar får min 4 i betyg.:)

är också nyfiken på vad ni andra tycker....

Liknande trådar

Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
547
Senast: warg
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
630
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Surkål