Morris & Nolan/Henri de rivel

Ninnie

Trådstartare
Är spekulanter på dressyrsadlar och av ovanstående märken, samma ålder och samma pris. Vilka är bäst rent kvalitetsmässigt ?
Någon som vet om det skiljer i storlek på dem ? Båda 16 ".

Sv: Morris & Nolan/Henri de rivel

vet ej vad som skilljer i storlek på dem. Jag skulle valt MN, fått för mig att det är bättre kvallitet i den sadeln

Jag har en HdR! Enl en sadelutprovare här i trakten så är det bra kvalité på sadlarna med tanke på att de inte är så väldigt dyra.

M&N är bättre kvalitet tror jag...har en kompis som har båda märkena...hårdare skinn i HDR ...

M&N har mkt bättre kvalite, skulle utan tvekan välja den om den passar hästen.

Jag har haft båda sorterna (har M&N nu) och skulle absolut välja M&N, speciellt om de kostar lika mycket då M&N är betydligt dyrare ny.
Dessutom är den mycket finare i lädret och bättre att rida i.

M&N, utan tvekan.
De är verkligen ap-sköna, som att sitta i flufffluff :love::d

luuuugnt M&N. har en sådan nu och är kalasnöjd :d ridit i olika HdR och gillar dem inte, de passar inte mig.

m&n hade jag valt, jag gillar inte hdr sadlarna alls! jag vill själv ha en m&n

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har ett par stövlar av den här modellen som kan berätta om de är nöjda eller inte? Jag har gått ner en del i vikt de...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Ketrawzc
·
Relationer Min bästa vän har varit otrogen mot sin man i ungefär 7 år, hon är nu inne på sin tredje vid sidan av-kille. Anledningen hon uppger för... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 854
Senast: Cafer
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 719
Senast: kryddelydd
·
Utrustning Vilka modeller finns av Morris & Nolan ? Hopp, Dressyr, Allround ? Skiljer sig bomvidden och sitsen mellan de olika modellerna i...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka