Morris & nolan

Kattfian

Trådstartare
Jag har lite frågor ang morris & nolan , ponnysadeln som är allround.
Är det Gel sits på alla dom? Eller finns det olika varianter?
Heter alla Morris & Nolan Gold collection?

Ni får gärna hjälpa mig, tack på förhand.

Ja :) Saken är den att jag har en sådan, men ingen aning om hur gammal den är. Men skulle gärna vilja ha lite info om vad det är för någon.

Ja :) Saken är den att jag har en sådan, men ingen aning om hur gammal den är. Men skulle gärna vilja ha lite info om vad det är för någon.

Om du mailar M&N serienumret så får du reda på åldern =)

Nej alla ponnymodellerna har inte gel i sätet, vet dock inte vilka årsmodeller som har resp inte har. Ang namnet brukar de just heta ponny/junior. Men är lite trixigt, då det finns 16" ponnymodell och 16" seniormodell (och nu för all del junior+). Så om man söker just en 16" kan det vara svårt på begagnatannonserna att veta om det är en ponny eller en storhästvariant det är =)

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 212
Senast: sweep
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
885
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
669
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka