Morris & Nolan

ankic

Trådstartare
Vilka modeller finns av Morris & Nolan ? Hopp, Dressyr, Allround ?

Skiljer sig bomvidden och sitsen mellan de olika modellerna i samma storlek ?

Det finns många modeller, de som säljs i Sverige hör till serien Gold collection såvitt jag fått höra. (Det är alltså inte alla som säljs här.) Googlade en snabbis och hittade vad jag tror är generalagentens hemsida, och där listas modellerna: Dressyr, Dressyr FR (utanpåliggande stöd), Dressyr Junior, Dressyr Junior+, Flatback, Junior Flatback, Junior+ Flatback, Island och Junior Island.

Sitsens storlek (eller snarare utrymmet i sitsens storlek) påverkas av hur sitsen utformats. Djup, stoppning osv. Som med alla sadlar.

Liknande trådar

Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
227
Senast: Fibusen
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: sweep
·
Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
241
Senast: Jeps
·
Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
394
Senast: Emiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner
  • Leverera valp vid 12 veckor?