Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har inga möss men en kompis har . Man har dom för att dom är så sööta och roliga . Ja, det går att göra dom tama! Dom brukar leva kring 3 år.. Själv har jag hamster.. lever ungefär lika länge och är otroligt söta och går också att göra tama.
Hamster har jag oxå haft.. hehe, en liten långhårig guldhamster med världens största pungkulor *asgarv* hehe... men ja vill nog ha ett smådjur som kan ha sällskap av ett annat
svar till: ökenmöss (gerbiler) bör man minst ha två av.
Helt rätt men tänk på att man inte får ha fler än två honor ihop pga att de kan slåss i alla fall INTETRE honor ihop tänkte bara så ni vet det! om du bor nära tierp så vet jag en mus hona som du skulle kunna ta hand om för den har typ inte ett dugg bra får alldrig bytt i buren eller typ mat varannan var tredje dag så vill du ha den så kontakta mig
Frågade du mig eller Haukur? Tyvärr så kan jag inte ha fler just nu, har redan en massa sötnosar . Tråkigt att den inte har de nå bra . Var ligger tierp föresten? antar att det är i andra delen av sverige..