JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jag kan bli vansinnig på dessa vinterns objudna hyresgäster...
Sitter här i godan ro och surfar runt på buke.... Då kommer en sån där eländig liten varelse och spatserar på skrivbordet där jag sitter..
Som om det var den självklaraste saken i världen
ohyra..... uähk....
Sv: Möss......
Asch det var väl inget farligt, den lever ju....
På förra stället vi bodde där kunde man vända huvudet på kudden och då få en halv mus på kinden.....eller så vaknade man av att det åts möss under sängen....guuääk
Mina inneraskatter lärde sej jaga möss i vardagsrummet på andra våningen...
Övr. Barn
Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp.
Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år.
Från...
2
Övr. Hund
Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20
21
22
Hundhälsa
Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen.
Den 20:de september i år...
14
15
16
Relationer
Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7
8
9
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Så är det tyvärr. Jag menade mest att har man inte sett några exempel på hur hunden beter sig, så vet man inte alltid om det är...
Linda_A
9 minuter sedan
Svar: 1 852
Visningar: 179 497
Hund
Valp 2025
Svar: 879
Visningar: 61 617
Hund
Tråden för spår
Hundträning Hej alla! Blir så inspirerad av att läsa om era turer i spåret. Tänkte jag skulle skriva för att kanske kicka igång mig själv lite mer...
vilseniskogen
59 minuter sedan
Svar: 551
Visningar: 46 411
Hund
Bildtråd
Gnägg Jag vet att det inte är samma sak rent teoretiskt, men de ser iprincip likadana ut. Ville mest förtydliga att det inte var de jag menade...
Emuliiaa
1 minut sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Lite kuriosa men på 90talet hade jag en stallkompis som red FT på sin ardenner/halvblodskorsning. Rejält grov sak som gick som ett...
Alexandra_W
17 minuter sedan