• Distans
  • Trådstartare Trådstartare ettan00
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 197
E

ettan00

Någon som vet hur det gått för de svenska ekipagen nere i Most?

Sv: Most

Jessica Holmberg och Milla kom på 4e plats i 16-milen. Det var tydligen spurtstrid med 5 ekipage inblandade.

Pia Steisjö och Pamiros red 125 km men fick en reinspection i andra grinden (eller om det var tredje, nu blev jag osäker), och åkte på en liten hälta efter att veterinärerna röstat. Men han mådde finfint i övrigt.

Banan var väldigt kladdig i år efter allt regn, och inte alls så fin som den var förra året.

Liknande trådar

Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 309
Senast: Edla
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 803
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 518
Senast: Lisen82
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka