motion med 4 åring

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare vickis-pajala
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 116
V

vickis-pajala

ja jag gillar ju att vara ute och röra på mig och är jag ledig en dag och vädret är bra så tar jag gärna en promenad

förut har det ju fiúnkat att lill pigan sitter i vagnen eller sparklådan ( tyvärr inge sparkföre, för tillfället men det lär ju komma)

att pigan cyklar och jag promenixar känns hon lite för liten för i och med att det är utmed lansvägen

så nu funderar jag hur bukefolket gör ?

Sv: motion med 4 åring

en skogsväg men den är rätt gropig men västa att pröva

Min lillskrutta (4,5 år) alternerar mellan att åka vagn och gå efter humör/ork och roliga grejjer att göra/farliga ställen att gå på

Min lillskrutta (4,5 år) alternerar mellan att åka vagn och gå efter humör/ork och roliga grejjer att göra/farliga ställen att gå på

vad har du för vagn tycker det är tungt och släpa på barnvagnen:confused:

Vår snart 3 år gamla gosse tar gärna sin cykel och cyklar när jag går några km. Vagn är inte ens att tänka på, han vill inte! Eller tar jag min cykel och sätter honom i sitsen där bak.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 675
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar... 65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
173 625
Senast: gul_zebra
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 631
Senast: moonstruck
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 725
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka