Motorsport-resa

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare uma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 840

uma

Trådstartare
Vet inte om jag kan få tips här men provar. Sambon fyller 40 i mars och jag skulle vilja ge honom en resa med biljetter till Moto GP race. Han är makalöst intresserad av detta och följer världscupen noga. Han drömmer om att åka och se ett race live. Finns det någon här på buke, eller någon som känner någon som har gjort det? Söker tips på hur man får tag på biljetter till motogp, kan man få tag på paketresa med flyg, hotell och biljetter? Priser? Resan är tänkt att bli av i maj alt juni, då racen körs i Europa. Tacksam för tips!

Sv: Motorsport-resa

Mitt ex åkte på bussresa till Polen för att titta på MotoGP. Ingen aning dock om vd de betalade, men resa, hotell och biljett ingick.
Googla på bussresor MotoP eller liknande så kommer du nog hitta. Kan tänka mig att det finns en del om det inne på sporthoj.com också.

Sv: Motorsport-resa

På Buke kan man få svar på allt :). Jag har varit på sex race, på tre olika banor. Den som varit överlägsen bäst har varit Catalunya, Barcelona. Rent och välorganiserat, ingen fylla, bra boende och rimliga priser. Vi har alltid köpt biljetterna på plats. På Catalunya rekommenderar jag "general admission", vilket innebär att man inte har sittplats på läktare utan kan sätta sig var man vill i grässlätterna. I år fick vi i och för sig platser på huvudläktaren för samma pris. Ska man ha plats på läktare måste man ha under tak, annars får man solsting.

Det funkar bra att flyga antingen till Barcelona eller Girona. Din man kommer att få en upplevelse han kommer att minnas resten av livet, det är otroligt att se racen live!

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 238
Senast: sjoberga
·
Äldre I september ska vår vän gifta sig i Taipei, så vi måste självklart resa dit :) Och eftersom vi typ aldrig reser så tänkte vi passa på...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: ASKAPLASKA
·
Äldre I juli ska min man och jag åka två veckor till USA. I fjol i maj sålde jag nämligen en häst till Florida och hon ska nu tävla med nya...
Svar
11
· Visningar
1 708
Senast: tjenixen
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 680
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka