.mov-filmer

em76

Trådstartare
Jag har en Nikon Coolpix885kamera som jag tagit några små filmer med, men jag kan inte titta på dem. Har försökt öppna dem i mediaspelaren. Filerna har namn typ Dscn2702.mov.
Jag har frågat en som kan mer än jag om digitalkameror och han trodde att man måste ha en Macintosh för att kunna spela upp filmerna. Är det så illa? Jag vill se dem ju!

tror du antingen ska använda windows media player lr quictime(int rättstavat men) jag lykats se minna från en annan nikon coolpix(2200) tror jag använd något av dem men minns juh int häller formatet på dem riktigt

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 714
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
851
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 376
Senast: Enya
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025