MissFideli

Trådstartare
Min kamera gör visst filmsnuttar i .mov. Vad ska man använda? Tog hem VLC, men det verkar inte som den får med ljudet i filmerna?

Gärna nått som konverterar så MediaPlayer kan ta det. Eller vad är smidigast?

Sv: .mov ?

Jag hänger på frågeställningen här, min kamera gör också videofilmerna i .mov. Väldigt jobbigt då man inte kan mixtra med dem i moviemaker etc. vad göra?

Det var nog den rörigaste sidan jag sett! Exakt var ska man klicka för att göra vad? Ladda hem? Konvertera direkt?

Jo, sidan där är extremt kass. Det du gör är att ladda hem programmet, efter att du klickat dig fram tre sidor eller så.

Men om du bara vill kolla på filmerna är nog QuickTime, eller QuickTime Alternative bättre ;)

TACK!
Jag lyckades få hem Super och få det till att konvertera filerna till mpg! Är överlycklig! :bow:

Liknande trådar

Hemmet Efter minst sju år av handdiskande vill jag inte mer. Jag älskar matlagning och som det är nu får jag diska minst 2 - 3 gånger om dagen... 2
Svar
39
· Visningar
1 189
Senast: Otherside
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
319
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 015
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka