Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mitt Firefox har inte fungerat på flera veckor!!
Har provat att ta bort allt och installerat på nytt. Men det funkar inte öht.
Så jag får använda Explorer nu, som funkar som det ska.
Ska köra en virusscan oxå, så får vi se...
Jag kan inte längre använda piltangenterna eller Home, pg up, pg dn, end i FF. Kan ev ha kommit efter en uppgradering av nåt tillägg. Är ominstallation det enda jag kan göra eller är det nåt annat jag kan kolla upp först?
Juridik & Ekonomi
I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder...
Kläder & Bli fin
Jag har i princip inga byxor hemma. Jag avskyr byxor. Men ibland måste man ju ha på sig eländet och det enda jag står ut med i dagsläget...
Trädgård & Växter Detta.
Själva hoppas vi kunna ha budgetutrymme för en bra GPS-styrd robotklippare kanske nästa sommar, men det är förstås en helt annan...
Hästmänniskan Ja som sagt jag tror de är naiva. De vet inte hur kostsamt det kan bli.
Att man inte har liv säger jag inget om, men just vetvård. Sen...
Övr. Grenar Jag såg att Göteborg Hästsportklubb har fått stipendiepengar för att bygga upp en hinderpark på Göteborg Horse Park, tanken är träningar...