Mozilla vs. Firefox

YlvaG

Trådstartare
Skulle uppdatera mitt Frefox och fick helt plötsligt Mozilla. Tröck väl fel eller nåt. Försöker nu lära mig Mozilla och fattar typ ingenting. Jag försöker bekanta mig med det och undrar nu vad ni anser är bäst. Ska jag fortsätta med Firefox som jag kan och förstår eller lära mig Mozilla?

Sv: Mozilla vs. Firefox

Hmmmm...Nu hänger jag inte riktigt med här, då min webbläsare heter Mozilla Firefox :confused:

ja finns ju Mozilla firefox och bara kort och gott mozilla

lilstar- I know ;) I just love ctrl T :love:

Är inte Mozilla hela "suiten", dvs browser, news-klient, irc-klient, mail-klient.

Den reella skillnaden mellan Mozilla-browsern och Firefox-browsern är nog rätt liten. Å andra sidan, behöver du bara browsern och inget annat känns det nog lite smartare att köra firefox. Men det gör du som du känner :)

haha, jag tog bort Mozilla och lyckades uppdatera firefox ändå ;) Tack i alla fall.

Liknande trådar

Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
853
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 802
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 396
Senast: qitis
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka