• Avel
  • Trådstartare Trådstartare linzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 394
Har jobbat med honom när han stod på Broline. En trevlig häst, lugn å snäll va han. Inte så där kaxig som en del hingstar kan vara

Jag har också en efter Mr Drew! En trevlig och stabil individ, även till utseendet...:angel:

Hej!
Var nere på Flenmo Egendom å hade praktik 5 veckor i våras. Han var väldigt snäll och trevlig. Ingen kaxig häst! :bow:

Vi har en Drew-avkomma på foder.
Han är hur mysig som helst :love:
Och vilken personlighet sen,helt otroligt :idea:

hej (ja vet att de e sent å svara)
har också en häst efter mr drew! det är världens finaste pålle och snällaste! han e en dressyr häst nu och mycket lättlärd

Liknande trådar

Kropp & Själ "MR Cervical og Thoracalcolumna Utrettet cervikal lordose. I C5/C6 og C6/C7 ses antydet osteokondrose og bred bukning samt lett...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: tgd
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 580
Senast: Freazer
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 303
Senast: Murray
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 687
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka