Msnen spärrad i iMac

Jempan

Trådstartare
Skulle logga in på msn idag men när den poppar upp så e alla kontakter spärrade (blockade) o jag kan inte "låsa upp" dom. Hittade detta på en annan sida:

radera plist-filen till MSN. Bör ligga i katalogen bibliotek -> preferences eller om det finns en mapp till programmet

eller prova detta, förslag på lösning på samma fel:

Citat
Try to open /user/library/preferences/microsoft/
and remove the file
"Microsoft Messenger User Cache.plist"

then login into your msn account again.

Grupp:Medlem
Mac(ar): iMac G5
Skickat 22 juni 2010 klockan 10:50
Tack mattem, det funkade hur bra som helst. Jag gjorde så att jag tog bort Microsoft Messenger User Cache.plist sedan startade jag om msn och då var alla kontakter tillgängliga igen!

Någon som kan förklara på lättare svenska hur ja ska kunna få tebax min msn?? :angel:

Sv: Msnen spärrad i iMac

Öppna Finder, klicka på din hemmapp om den inte redan är markerad, leta reda på mappen Bibliotek, öppna den och leta reda på mappen Preferences och öppna. Nu är det "bara" att leta reda på filen Microsoft Messenger User Cache.plist och plocka bort den.

Helt sjukt men ja hittar ingenting....Va ska man me Mac till när d finns PC :mad:

Yeeey, nu hitta ja =)
Tack för hjälpen!

Senast ändrad:

Hjälp!!!

Jag har samma problem men lyckas inte lösa det med ovanstående. Dels fattar jag nog inte hur man gör riktigt men hittar ingen sån fil som heter något sån med messenger.
Vart skall jag leta annars??????
Helt hopplöst när alla,precis alla ens kontakter är blockade:(:(:(

Snälla,beskriv så att en nolla som jag kan få ordning! Please!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka