Msv maratonsträckor

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Nora
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 794
N

Nora

Är det någon som vet i huvet hur långa A, D och E-sträckorna är/får vara i ett medelsvårt maraton? Också sträcktider, skiljer dom sig från dom lätta tiderna på A-ponny? Har tänkt prova köra msv maraton med pållen och se hur han orkar det...

Sv: Msv maratonsträckor

A-sträckan får vara 7km, D 1 km och E 7km. Tempot för skritten är samma som i lättklass och på de andra sträckorna är tempot 1 km/h snabbar. för A-ponny 11 km/h på A- sträckan och 10 km/h på E-sträckan.

Sv: Msv maratonsträckor

Tackar! Då är det bara ut i skogen och hårdträna!

Liknande trådar

Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
971
Senast: Hermelin
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 598
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 389
Senast: Edla
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 072
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka