Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag köpte Kraffts Multivitamin i sirapsform för jag tyckte hästen behövde en vitaminkick så här i fällnings tider.
Men... hästen tycker det smakar pyton
Hur får jag i honom det? Någon som har några tips (förutom att blanda det i betfor med äppelbitar)
I fall hästen klarar sig på ett ökat B-vitamintillskott vid pälsfällning så kan jag tipsa om Shy feeder B. Smakar ruskigt gott och är super vid pälsfällning!
Speciellt framtagen för kräsna kusar.
Mina hästar har nypon som absolut favorit. Näst bäst är blåbär. En gång gav jag den exotiska (slut på alla andra smaker och var i akut behov till fånghästen) men den tyckte de var riktigt blä!
Trädgård & Växter Nej de är inte farliga. Men jag själv är väldigt känslig mot nässlor och får ont i många timmar efteråt om jag nällat mig. Dottern...
Hundavel & Ras Tillägg; (ja jag kan tjöta hur länge som helst om den här rasen) De är ofta stora, tunga, klumpiga, tar plats och tror själva att de är...