Munkpeppar mot PMS besvär?

M

malört

Har ett sto som är grinig vid brunst och undrar om munkpeppar kan hjälpa.
Nån som provat?? Finns det biverkningar??
 
Kan fungera och inte fungera. På min häst fungerade det utmärkt. Men det är som med alla individer...en del saker fungerar på den ena, men inte på den andra. Du får testa dig fram. Ungefär som med oss människor, min huvudvärk botas av alvedon, men inte på min syrra...o.s.v...
 
kan även hjälpa me homeopati! :idea:
kan inte rekommendera något bestämt medel, man måste bedöma hästen som helhet i sånna fall, men kontakta en häst/djurhomeopat nära dig! :)
 

Liknande trådar

Hästvård Jag har en valack och en hingst sedan tidigare, men detta är mitt första sto och.. hej och hå! Helt annan grej. 😅 Mycket starka känslor...
Svar
17
· Visningar
2 668
Senast: Stereo
·
Kropp & Själ Jag har vissa månader grav PMDS, upp till 10 dagar av att vara supertrött, tokdeprimerad och allmänt irriterad på allt, med lite...
Svar
4
· Visningar
585
Senast: McFlurry
·
Kropp & Själ Vad har ni för erfarenhet? Jag har äntligen vågat ringa och boka läkartid för att diskutera PMS-besvär. Sedan minsta föddes för snart 3...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 326
Senast: Milosari
·
Hästvård Har bestämt mig för att testa något tillskott som ska hjälpa ston som besväras av brunsten. Skulle gärna höra vad folk testat och vad...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 297
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Kreditkort
  • SHL 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp