JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Muscle Hill slipper BC-kval
(Travronden)
På fredag och lördag avgörs försöken i Breeders Crown (C$25.745) för två- och treåringar på Woodbine Racecourse i Toronto. Den fem främsta från varje försök går vidare till final lördagen den 24 oktober.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
(Travronden)
På lördag gör Muscle Hill sin sista start i karriären då finalen i Breeders Crown...
Hästnyheter
(Travronden)
Muscle Hill förlorade bara ett lopp i karriären. Nu är hans baneman i farten och ikväll...
Hästnyheter
(Travronden)
Andra försöksomgången i General Brock Trotting Series (C$20.000) hölls igår på...
Hästnyheter
(Travronden)
Jan Johnson-tränade Margarita Momma slog till på Woodbine Racecourse i natt och vann ett...
Akvarietråden V
Övr. Djur Jag är lite sugen på att försöka med dario igen, för det verkar vara typ blackworms som dykt upp i mitt ena akvarium. Men, jag...
Red_Chili
28 minuter sedan
Svar: 1 441
Visningar: 43 674
Djur
Vilken ras passar mig?
Hundavel & Ras Menar du fb-gruppen som heter så? Kan absolut tänka mig bc, enda anledningen att det inte finns med som alternativ är att jag inte...
Niyama
Idag kl 20:19
Svar: 341
Visningar: 35 347
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Det är säkert vinkeln, men möjligtvis behöver inte Seven mer mat än hon redan äter? :angel:
MJLee
Idag kl 20:08
Svar: 622
Visningar: 33 202
Katt