NagelacksBeroende

Trådstartare
Har ni hört talas om dom? :rofl:

Tragulus_javanicus.jpg

ascoolt ju! :D

Just den där arten som är på bilden blir 45 cm höga och väger 2 kg :).

Sv: Mushjort

Men nej :), det är inte det. Dom lever i afrika.
och jag "hittade dom" pga att vi fick papper i skolan (går djurvård) som dom fanns med på :).

Okej, jag går med på bluffen ;)
Måste undersöka djuret närmare, tar det imorrn när jag är vaken (om jag nu får mig nån sömn) :p

Kan vara intressant, fast jag är lite skeptisk till de extremt smala benen, bär de verkligen upp 2 kg? :D

Nu - sova! :p

De är kanonsöta! Såg en hel del när jag var i Tanzania. Men tyvärr så hade det varit dåligt med mat, så de var betydligt tunnare än den som ni har bild på :(

Haha, jag tänkte att det måste vara ett sent aprilskämt.

Vad liten och söt den var

Seriöst x'D jag är glödjedödare nog att säga att det syns att den e fotoshopad :D

Men huga, snavar den där stackaren på en sten lär ju benet gå av som en salt pinne... :crazy:
Naturen skapar lustiga varelser ibland.

Dom är så söta! Skulle gärna ha en här hemma ^^ Såg att dom hette tragulus javanicus också?!

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
481
Övr. Djur Jag har visst blivit med en liten larv av något slag efter att jag köpte några miniplantor från Blomsterlandet. Har sett spåren av den...
Svar
8
· Visningar
874
Senast: Scandi
·
Hemmet Jag har länge nu varit nyfiken på att testa sängkläder i bambu. I min uppsättning hemma just nu är samtliga underlakan av märket...
Svar
13
· Visningar
515
Senast: Exile
·
Övr. Hund Har någon tips på en form av pall eller liknande som går att ha vid fotänden av en säng? Behovet är till en hund som lättare ska kunna...
Svar
9
· Visningar
867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka