Bukefalos 28 år!

Musik att träna till?

Zinfernia

Trådstartare
Hjälp Buke, jag måste uppdatera min spellista med träningsmusik och jag är så kass på musik i allmänhet då jag för det mesta bara lyssnar på bilradion. Vad brukar ni köra för låtar under träningspass? Ge mig tips! :D
 
Inte för att jag tränar men... Youtuba på "hardstyle", det är en musik genre med massa olika artister. Troligen är "euphoric hardstyle" bäst till träning. Tex så lyssnar jag just nu på denna låt
 
När jag tränade på gym gillade jag att ha Loke (Nyberg) i lurarna, gav mig bra energi att orka pusha lite extra på crosstrainern iaf :rofl: Hans låtar börjar oftast lite lugnare tempo, så för mig passade det bra och det blev lite intervall av det hela :)
 
Vill du gå hårdare så finns det förstås också :D Typ hardcore alá Dj Mad Dog;

Eller hardcore/rawstyle alá

Finns skränigare än så men man vill ju ha nån form av rytm antar jag...
 
När jag tränade på gym gillade jag att ha Loke (Nyberg) i lurarna, gav mig bra energi att orka pusha lite extra på crosstrainern iaf :rofl: Hans låtar börjar oftast lite lugnare tempo, så för mig passade det bra och det blev lite intervall av det hela :)

Tack för tipset! :) Jag lyssnade lite på hans låtar men det kändes som de var väääldigt lugna allesammans? Har jag lyssnat på fel låtar kanske? :D
 
Vill du gå hårdare så finns det förstås också :D Typ hardcore alá Dj Mad Dog;

Eller hardcore/rawstyle alá

Finns skränigare än så men man vill ju ha nån form av rytm antar jag...

Nej fy, det där var för mycket oväsen för min smak! Fast jag hade nog sprungit fort som satan på löpturen för att bli av med oljudet i öronen:rofl:
 
Tack för tipset! :) Jag lyssnade lite på hans låtar men det kändes som de var väääldigt lugna allesammans? Har jag lyssnat på fel låtar kanske? :D
Haha ja en del är väldigt lugna! Freaks och original, Ingen och jag, Vindvisa, Håll käft, Schyssta killens sång, Aldrig mera rädd (börjar lugnt men kommer igång sen med bra tempo), V.S.P (kommer också igång efter en stund), ADHD, Spring, Dialog mellan älskade del x (inte jättehögt tempo, men jag gillar det) är dom som jag tycker har ett lite högre tempo :) Men jag gillade han rent generellt, musiken är ju lite speciell så det är ju inte säkert det passar dig :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Som några av er kanske vet i och med vad jag skrivit i andra trådar så har mitt mående denna höst nått nya botten-nivåer. Har aldrig i...
Svar
19
· Visningar
1 122
Senast: Masqueradee
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 833
Senast: ptr
·
IT & mobiler Min telefon (iPhone SE 2020) har börjat bli slö och framför allt med en app (Happy color) blir den jättevarm och hänger sig hela tiden...
Svar
6
· Visningar
512
Senast: MissFideli
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 321
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Presentation och frågor 💖🦄
  • Föl 2020
  • Insektsspray

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp