Musik på hemsidor

Pazuzu

Trådstartare
Varje gång jag kommer in på en hemsida med musik som spelar i bakgrunden "hänger sig" min dator. Är det någon som vet varför och vad kan man göra åt det? :confused:

Varför den hänger sig vet jag inte, men du kan stänga av ljudet under "inställningar" (detta iallafall på Opera, borde vara liknande i de andra) på din browser.

Nu verkar det fungera efter år av "hängningar" på musik-sidor... :) :smirk: Tack igen!

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
309
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Jag skulle vilja - snabbt och enkelt - fixa en hemsida till mitt författarskap och mina böcker. Utan att det kostar en förmogenhet och...
Svar
5
· Visningar
339
Senast: Saigon
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 534
Senast: Kajsalisa
·
Samhälle Blir lätt irrirterad när jag går in på en hemsida för en restaurang för att kolla in menyn och enda hänvisningen som finns är att man... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 743
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31