T
Tiilda__
Tjo. Sitter å fixar några skivor med musik t vår tävlingssektion. Ngn som har ngt eller flera förslag på bra dressyrlåtar eller musik å ha t ärovarv? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
lundsbo skrev:Inte "begravnings musik"...
Har ridit till massor med sega låtar...
Jag gillar lite poppigare låtar.
Prisut.
The Winner take´s it all,
We are all the winners, we are all the best
Pissenisse skrev:stand up for the champions, den dem spelar på flyinge den är as grymm!
MaLu skrev:Till ärevarv ska det helt klart vara Eye of the tiger!! Man får väl ha lite att variera med såklart men den är bäst.![]()
¨Han_naH skrev:Till ärevarvet: Simply the best med Tina Turner. En klassiker![]()
Till själva programmen kan du väl ha panflöjt eller nåt sådant. Ta inte sagan om ringen skivan bara, den har jag ridit till och en del fick ganska spännande låtar...
Tramptass skrev:Gör inte som på en tävling jag var på...dom hade bara två skivor med panflöjt som dom körde om och om igen. Gissa om man var ganska less efter att ha varit där en hel dag.
Jag föredrar lite poppigare låtar när jag tävlar.
Pissenisse skrev:stand up for the champions, den dem spelar på flyinge den är as grymm!
Docka skrev:Vem är det som framför den? Right Said Fred?
Cronis skrev:Begravningsmusik är hemsk. Jag har på senare tid valt att spela Abba. Det är populärt. Abba finns instrumeltalt, och i lite nya versioner. Lite mera poppiga.
Och till ärevarv, INTE We are all the winners, eller Simply the Best.
/Cronis- speaker på mååånga tävlingar