• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare CcE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 896
C

CcE

Nån som har något tips på någon bra töltlåt (eller andra låtar som det är roligt att rida till)? :banana:

Sv: musik

Kolla den här tråden. Också ett tips till alla. Använd sökfunktionen för att hitta trådar med samma ämne, råkar man fråga om något som varit uppe nyligen så är det inte alltid folk orkar att svara. Det går bra att haka på med nya likartade frågor i gamla trådar.

Sv: musik

På Europes nya skiva finns en låt som känns väldigt bra till explosiv tölt/pass/galopp. Flames heter låten och är nr 3. ;)

Liknande trådar

Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
339
Senast: Gabby_Ossi
·
Kultur Det var väl nästa 20 år sedan jag var ute och dansa så har dålig koll. Önskar tips på bra, aktiva Dj:s. Älskar psytrance och Infected...
Svar
1
· Visningar
255
Senast: Sassy
·
Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
825
Senast: Edla
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
489
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet