Musikal i London

Zpunk

Trådstartare
Jag ska snart bocka av musikal i London på min bucket list, men vad har man på sig? Har googlat men är inte nöjd med svaren 😆 Det kommer vara sen höst, Les Mis på scen. Vad har man på sig??
 
Jag var på musikal i London i somras, Lejonkungen. I publiken fanns alla varianter, både turister i shorts och familjen var uppklädd ifrån topp till tå där mor och dotter hade scarfar med zebra/leopardmönster runt halsen, vilket var mycket passande eftersom det var just Lejonkungen. Så du kan ha på dig exakt vad som helst och passa in. Min man hade skjorta och jag hade en snygg blommig klänning.
 
Jag ska snart bocka av musikal i London på min bucket list, men vad har man på sig? Har googlat men är inte nöjd med svaren 😆 Det kommer vara sen höst, Les Mis på scen. Vad har man på sig??
Jag var och såg den härom året och klädde mig ungefär lika "fint" som om jag skulle gå ut och äta middag på restaurang. Minns inte exakt vad jag hade på mig, men i mitt fall brukar detta innebära svarta byxor och nån finare topp/blus, så det var antagligen nått sånt. Minns också att jag hade på mig ett par nya klackskor och fick det värsta skoskav jag nånsin haft i hela mitt liv, så till den milda grad att jag inte fick på mig skorna igen när jag (dumt nog) hade tagit av mig dem. Jag blev alltså tvungen att traska ut från Sondheim Theatre barfota vilket så att säga inte riktigt passade sig i den miljön. Så vad du än har på dig och vad du än gör så kan du alltid tänka att jag har gjort något mycket värre :laugh:

Bra val förresten, den var HELT fantastisk när jag såg den 2019! :love:
 
Jag var och såg den härom året och klädde mig ungefär lika "fint" som om jag skulle gå ut och äta middag på restaurang. Minns inte exakt vad jag hade på mig, men i mitt fall brukar detta innebära svarta byxor och nån finare topp/blus, så det var antagligen nått sånt. Minns också att jag hade på mig ett par nya klackskor och fick det värsta skoskav jag nånsin haft i hela mitt liv, så till den milda grad att jag inte fick på mig skorna igen när jag (dumt nog) hade tagit av mig dem. Jag blev alltså tvungen att traska ut från Sondheim Theatre barfota vilket så att säga inte riktigt passade sig i den miljön. Så vad du än har på dig och vad du än gör så kan du alltid tänka att jag har gjort något mycket värre :laugh:

Bra val förresten, den var HELT fantastisk när jag såg den 2019! :love:
Aj! 😂 jag ska se till att inte gå barfota hem iaf 😁

Jamen jag tänkte att om jag bara ser en musikal i London i mitt liv så måste det nog bli den 😍
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 725
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
829
Senast: mamman
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
753
Kropp & Själ Har märkt att jag rätt ofta läser om onödiga saker. T.ex. nyss i en lokal fac*bookgrupp frågade nån om tips på boende för äldre/dementa...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 309
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp