Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
det är scrollhjulet pratar vi om, eller? men vilken plopp??
om det inte finns något "motstånd" när du rullar på scrollhjulet fram och tillbaka så är det nog lättast att köpa en ny mus, om du nu inte är intresserad av att pilla med elektronik.
njae, det enda jag har haft isär min mus för är för att tejpa för "desingdioder" som jag tycker stör. om du fotar ditt scrollhjul och lägger ut så kanske jag kan ha några idéer sen.
Kropp & Själ
Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Juridik & Ekonomi
Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Juridik & Ekonomi Hur har det gått ?
Tänkte på den här tråden när det dök upp i mitt fb-flöde att en annan hade problem att få ut sina pengar. Rådet hen...
Ekonomi & Juridik Idag finns ett register :)
Det är borttaget med tiden.
Jag har sett "postfack"s lösningen, där varje hästägare bara kommer åt sitt...