Musproblem!

vilse

Trådstartare
:D :D Datormusen då ;) Hjulet har slutat fungera! Hur fixar jag det, någon som vet? Går det?

Den här "ploppen" som skall ner, åker ner precis som den skall, däremot när man snurrar på hjulet så saknas "motståndet".

Är det något jag kan fixa själv? :(

Sv: Musproblem!

det är scrollhjulet pratar vi om, eller? men vilken plopp?? :D

om det inte finns något "motstånd" när du rullar på scrollhjulet fram och tillbaka så är det nog lättast att köpa en ny mus, om du nu inte är intresserad av att pilla med elektronik. ;)

Öppnar man musen så ser man att varje gång man trycker ner hjulet så trycker den till en knapp (=plopp ;))

Och ja, det är scrollhjulet :D

Pilla med elektronik är kul :D Den är redan förstörd så då kan gör det nog inget om jag pillar lite med... :angel:

Vet du hur man skall pilla? :D

njae, det enda jag har haft isär min mus för är för att tejpa för "desingdioder" som jag tycker stör. :D om du fotar ditt scrollhjul och lägger ut så kanske jag kan ha några idéer sen. :idea:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
889
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 435
Senast: Takire
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 886
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 787

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka