My Dog 2008

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Wicked
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 868
W

Wicked

Någon som ska dit och ställa? :)

Jag ska dit och ställa Diesel på lördagens vinnarutställning.

Sv: My Dog 2008

Jag hade gärna åkt dit men det är lite för långt :( Trist att dom inte kan anordna en liknande utställning i mitten (av Sverige) också. Uppfödaren till mitt lejon ska ner dit med sin tik, hon vill väl samla på sig så många titlar som möjligt (tiken har ju blivit SUCH, NUCH och NV på mindre än ett halvår) men vi får väl se hur det går.

Sv: My Dog 2008

Ska dit med 1 eller 2 taxar. juniortiken har börjat löpa för första gången och är inte alls förtjust i att lyssna på matte just nu, hon går mest runt och gnäller och vill inte lämna mina fötter. Hoppas på ett kort första löp. men har väl inte tur med det.

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
269
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik? 2 3
Svar
57
· Visningar
2 228
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 610
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 215
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka