Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
vi ställde våran 8 månader gamla eng. springertik på fredagen och lördagen (igår alltså).. På fredagen (nationell) blev hon 2a med hp i valpklass 2.. igår (internationell) vann hon valpklass 2 och fick hp, blev även BIR-valp!
Några som jag känner ställde ut sin Labrador i torsdags, men hon gick inte vidare då hon saknar en tand i underkäken..men för övrigt fick hon bra "betyg" eller vad man nu kallar det..är inte så insatt i det hela..
Ja, vi är hur stolta som helst men har nog inte riktigt begripit hur stort det är än! det är våran första hund som vi ställer ut och vi har hållit på med det sen i september, så vi är ganska nya på det!
synd på tanden på labben, men det var ju roligt med bra kritik i övrigt!
Ja, det förstår jag! Jag har aldrig vart med och ställt ut och sånt innan, så det var lite skoj. Myyycket fina hundar! Men gud vad mycket lagotto det var iår, dom var ju nästan överallt!
Ja, det var lite synd men det gör inte så mycket då vi inte har några ambitioner att ställa ut henne. Gjorde det bara för att uppfödaren ville det, och att det var en rolig grej..hon var dessutom sjövild och studsa och hoppa runt..
JAg ställde min keeshond, han fyller 3 om 2 veckor.
på torsdagen kom han fyra i öppen klass, tyvärr inget ck, och i fredags kom han trea i öppen klass, inget ck där heller
så det gick inte överbra...
Jag var och tittade på torsdag. Min hunds syster
rottweiler 7 mån ställdes ut torsdag valpklass.
3a HP bra betyg.
Sedan va dom även där på fredag och ställde ut henne
2a HP valpklass Dommaren tyckte hon va en mycket lovande hund.
Behövde bara lite mer ring träning.
Ja, liten i huvudet men i kroppen en bjässe, haha. Och STARK! Vill hon någonstans har man inte mycket att sätta emot, haha. Men hon är världens snällaste och goaste. När dom skulle springa så trodde hon att "jaha, lekdags?" så då jäklar flög hon runt och skulle bita i kopplet. Uppfödaren försökte hålla sig samlad och henne lugn..det gick inge vidare
Det blir mest att man umgås med ägare av samma ras men sedan brukar vi träffas ungefär en gång i månaden (hunden som blev BIM och hans ägare) =) Så då håller man lite extra koll på hur det går för dom.