Bukefalos 28 år!

My horse and me!

M

Maloutt

Hej!
Jag fick precis hem spelet My Horse And Me, och installationen går hur bra som helst. Men när installationen är klar så hittar jag inte alls vart jag ska starta spelet.
Datorn ger inga varningar på att jag inte har skiva eller liknande, ingen error eller så. Men jag har absolut ingen aning om hur jag ska starta det!

Help me!
 
Sv: My horse and me!

Var installerade du spelet någonstans? Borde rimligen ligga i den mapp du valde att installera spelet i. Antar att du inte fått någon shortcut på skrivbordet?
 
Sv: My horse and me!

Klickar du på Start > Den här datorn/Dator (beroende på vad du har för operativsystem, tror de ändrade till endast Dator från och med Windows Vista och framåt) så ska du kunna se en ikon där under hårddiskarna där det vanligtvis står DVD-enhet eller liknande. Har man en skiva i datorn står det dock istället skivans titel, högerklicka och tryck på "Kör", då bör spelmenyn dyka upp. Hoppas jag förklarade okej. :)
 
Sv: My horse and me!

Har själv haft problem med samma sak, dock hittade pojkvännen den åt mig!
Var verkligen väl gömd , i flera olika mappar osv. kommer tyvärr ej ihåg vart :/
 

Liknande trådar

Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 341
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 563
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 332
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 845
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp