Bukefalos 28 år!

Mycket avgifter blir det!

E

ecssory

Ni veteraner!

Man betalar seminavgift, språngavgift och stationsavgift (därefter kommer dräktighetsavg och levföl avg).

Om man måste göra om semineringen betalar man då bara ytterligare en seminavg eller även språng och station?
 
hej
det är bara en språngavigt man brukar betala, och en stationsavgift, per säsong, så även om du får åka tillbaka igenm så det enda som tillkommer är dygnsavgiften för ditt sto, om hon stannar, och eventuella vetrinära behandlingar isamband med semineringen.
Lycka till! :D
 

Liknande trådar

Tjatter Någon som gift sig på Drop in vigsel? Vi snubblade över info om att det ska hållas i en kyrka nära oss i sommar och det känns som att...
Svar
2
· Visningar
338
Senast: WBanna
·
Samhälle Behövde mitt pass idag, ska inte resa men ska förnya bank-id och där godkänns inte körkort som id. Döm till min förvåning när mitt pass...
Svar
11
· Visningar
593
Senast: MiaMia
·
Övr. Barn Speciell situation. Min dotter har bott heltid hos mig de senaste 10 åren (Hon är 17 år nu). Hennes pappa har betalt 2000;- i underhåll...
2
Svar
31
· Visningar
4 483
Senast: TinyWiny
·
Juridik & Ekonomi Jag och min partner har nyligen köpt hus. Jag säljer därför mitt nuvarande hus och lägger in hela vinsten och lite till i nya bostaden...
Svar
16
· Visningar
1 085
Senast: Human
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp