Mycket konstig notis

Shaggy

Trådstartare
När jag kom in på datorn nu så hade jag en oerhört konstig notis.
35648

Jag blev en aning förvånad eftersom jag inte kände igen trådens titel men tänkte att det kanske var något gammalt inlägg. När jag klickar på den kommer jag dock till ett inlägg där jag inte är citerad och när jag kollar så är det mycket riktigt så att jag inte ens skrivit i tråden
 
Tror det kan bli så ibland om någon har haft ett inlägg under ”multicitat” liggande, då kan det råka komma med i fel tråd och även om personen som ser det upptäcker felet och redigerar så har ju ändå du hunnit få din notis.
 
Ah ... det ar nagot jag ocksa funderat over.

Tror det kan bli så ibland om någon har haft ett inlägg under ”multicitat” liggande, då kan det råka komma med i fel tråd och även om personen som ser det upptäcker felet och redigerar så har ju ändå du hunnit få din notis.

Det "makes sense".
 
När jag kom in på datorn nu så hade jag en oerhört konstig notis.
Visa bifogad fil 35648
Jag blev en aning förvånad eftersom jag inte kände igen trådens titel men tänkte att det kanske var något gammalt inlägg. När jag klickar på den kommer jag dock till ett inlägg där jag inte är citerad och när jag kollar så är det mycket riktigt så att jag inte ens skrivit i tråden
Händer ibland om nån feltaggat och sen korrigerat.
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 860
Senast: Daff
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
438
Senast: Gunnar
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Happimess
·
Fritid Jag gick med i en Facebookgrupp rätt nyligen, och snart började jag få upp inlägg från den gruppen som alla började "Hej alla! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
774
Senast: Lavine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp