Nå, vad tror ni? Är det genetiskt att inte se mönster?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Luff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 63
  • Visningar Visningar 4 470
Om man inte tänker på att det är tomtar så - var ju kul med förslaget på julstrumpor!

En annan sak - ett brydderi jag hamnade i en gång, det var just det med bakofram. Jag hängde glatt upp gardinerna med det fina mönstret inåt - men se det var fel, det är utifrån andra ser gardinerna så det är från det hållet de skulle vara presentabla.

Blir som den klassiska diskussionen om blomlådorna.

Ännu större anledning till att hänga gardinerna med avigsidan utåt, förhoppningsvis går meddelandet "ge fan i att titta in här" fram till fönstertittarna.

Hehe. Och det är tydligt att det är svårt att se förbi filmens tuttenuttande och besvara min uppenbarligen konstiga fundering.
Jag tyckte det var skitkul när han verkligen funderade på vad som kunde gått fel.

Jag funderar verkligen på det här med inlärning. Om du ger 30 tioåringar 30 teckningar på tomtar med luva och ber dom en och en att hänga upp dom på två väggar utan hjälp - skulle då någon hänga dom upp och ner? Jag tror inte det. Men jag vet inte.

• Gilla
Reactions: ptr

Liknande trådar

Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
492
Senast: Santoxen
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 193
Senast: __sofia__
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 091
Senast: MJLee
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 896
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet