Bukefalos 28 år!

S

sulan_88

nu blev jag rädd!
har precis pratat med min kompis,hon går i skola på annan ort och har hästen med sig.
iaf så ska hon till helsingborg nu för pållen har blivit skadad! :eek:
hon trodde det var nån led eller nåt sånt..vi hann inte prata mycket för hon skulle ringa sin föräldrar så de skulle komma med transporten så de kan åka iväg!
stackars lillpållen,hon är ju bara två år,knappt det!!
hon hann inte säga mer men hon lovade att ringa senare så vi får se hur det går..

bara det nu inte är allvarligt,då blir jag ledsen,hur jobbig den lilla hästen än är så gillar jag henne ändå!
hon tog upp hästen till skolan igårmorse så hon skulle kunna träna henne i ridhuset men det blev det ju inte mycket av..
stackars min kompis,hon har alltid problem med sina hästar!!att hon aldrig ska få lyckas... :(
 
Men det kanske inte är så allvarligt?
Hästen kanske gjort ngn "krumelur" i hagen eller ngt?

Min nu elvaåriga häst var STÄNDIGT skadad som unghäst, han verkade inte ha NGN koll på benen i hagen!
Men han blev frisk från alla "unghästskador", så nu håller jag tummarna att han inte gör sig illa ngt mer.

Jag håller tummarna att din väns häst snart är frisk igen!
 
en annan hade sett en häst sparka henne,med broddar..
men hon har blivit pererad inat och får kanske komma hem på fredag igen så det var inte jätteallvarligt!
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 501
Juridik & Ekonomi Är det ens möjligt att stämma/få skadestånd från myndighet? Jag ska försöka berätta så bra det går utan att avslöja för mycket, vill...
Svar
4
· Visningar
3 444
Senast: Grazing
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 549
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ Jag ska precis kliva in i vuxenvärlden och mitt liv är redan helt förstört. Jag har inte klarat skolan då jag har grav social ångest...
Svar
9
· Visningar
1 279
Senast: Vinur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp