Sv: Nä usch

ah vad kul, hoppas du får ritter, jepp de är verkligen svårt att få ritter om man inte rider hos en tränare eller har gjort sig ett namn som jockeyjoe som vann nere på jägers på självaste derbydagen
 
Sv: Nä usch

LottaL skrev:
Har du ringt Alex McLaren än? Jag ringde honom idag för att fråga om han behöver "gratisryttare" och det ville han gärna. Ring du med, han är inte farlig. Jag har ridit hos honom när jag var yngre och trivdes jättebra, han är snäll och rolig.
Rider annars hos Bexells på deras Blue War "Bullen" men han har varit skadad i 2 veckor och jag höll på att få abstinens, måste rida!!!

Är det ngn här som rider hos Alex och som känner till hans hästar?
//Ha dé

Kanske också borde ta lite mod till mig då:p
Hur gammal är du som vågar ringa:O
 
Sv: Nä usch

Christina Lokrantz, behövde förrut i alla fall, tror jag. En månad sen jag hörde det.
 
Sv: Nä usch

Bladluz skrev:
Kanske också borde ta lite mod till mig då:p
Hur gammal är du som vågar ringa:O

Jag är lastgammal.... gyller 32 denna månad... men känner mig som 25 :bump:
 
Sv: Nä usch

Bladluz skrev:
Kanske också borde ta lite mod till mig då:p
Hur gammal är du som vågar ringa:O

Jag är lastgammal.... fyller 32 denna månad... men känner mig som 25 :bump:
 
Sv: Nä usch

Lotta du kan ju inte va 32!!!! ser ut som 25 iaf ;) föreste e inte du nygift? komnmer ihåg att du snacka om d grattis isf!
 
Sv: Nä usch

Jockeyjoe skrev:
Lotta du kan ju inte va 32!!!! ser ut som 25 iaf ;) föreste e inte du nygift? komnmer ihåg att du snacka om d grattis isf!

Hej Jenny! :bow: , vad dulligt sagt, iofs känner jag mig inte äldre än 25 heller.... :banana: . Jo. det är sant, jag gifte mig den 6 augusti och åkte sen på bröllopsresa efter det, heeeelt underbart.
 
Sv: Nä usch

Vem är den här nya tjejen som är hos Alex? LInda heter hon väl.
 
Sv: Nä usch

Vem är du:O haha du vet ju tillomed vem jag är:eek:
PM:a mig om du vill veta;)
 
Sv: Nä usch

Trot eller ej men Peter är den bästa tränaren min kompis mamma är i stan med honom nu, dom ska snacka hästköp av en åring, jätte kul
 
Sv: Nä usch

vem är du:O sluta vara så hemlighetsfull ! å hur vet du vem jag är ?
 
Sv: Nä usch

sorry, handlade om en travtränare som heter Peter utter typ
 
Sv: Nä usch

häst som häst,,,men man lär av erfarenhet, ska hålla mig till ridskolans små hästar
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
642
Senast: Lady_S
·
Ridning Vad tycker ni saknas idag på Sveriges ridskolor? Jag vill veta allt! Hur hade du gjort på en egen ridskola? Vad hade du ändrat på...
2
Svar
29
· Visningar
1 318
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: Efwa
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
621
Senast: Esmeralda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp