Sv: Nä usch

jovisst är han konstig, men håll dig lite på avstånd så är de ingen fara. Har ridit hos honom, till och med bott hos honom några dagar. men om man inte bor hos honom så är de ingen fara.
 
Sv: Nä usch

hej hej!
jag har oxå bott hos mclaren...förut :smirk: thii....
så han vill fortfarande ha hjälp med ritter...kanske skulle ja oxå våga mej på o ringa honom igen...ja börjar få lite galopp-abstinens hmm......ja hörde av någon att han tydligen bytt stall och flyttat in på täby...men stämmer d??
 
Sv: Nä usch

Aa det stämmer.

korpen: aha okej. Jag ska nog ta mod till mig och ringa..
 
Sv: Nä usch

ja gör de, men jag tror inte att han ska flytta in han sa de till mig när jag frågade
 
Sv: Nä usch

För det var någon mer som sa det till mig, eller iaf några av hästarna.
 
Sv: Nä usch

korpen,så du rider hos honom nu? e du lärling eller rider du bara turer?
 
Sv: Nä usch

För er som e lite förvirrade :rofl: så har han bara flyttat 5hästar in till täby men ska kanske flytta in fler....
 
Sv: Nä usch

nej jag är inte lärling inte än iallafall, än sålänge är jag bara amatörjockey, men du syftar nog på Lisa Magnusson, hon är hans lärling, just nu rider jag inte hos honom, då skolan tar lite mycket tid, men har ridit några turer åt honom lite då och då.
 
Sv: Nä usch

okej kanske några hästar, men jag tror att han har många kvar, då de är lättatre för honom att ha dem som han har nu, menvisa hästar blir så jobbiga att transporteraq och svettas ju litervis
 
Sv: Nä usch

Svar till Bladluz:
Nu måste jag hitta någonstans att rida.
Saknar ddet så mycket attrida på Täby.
Någon som vet någon tränare som vill ha hjälp ?


Har du ringt Alex McLaren än? Jag ringde honom idag för att fråga om han behöver "gratisryttare" och det ville han gärna. Ring du med, han är inte farlig. Jag har ridit hos honom när jag var yngre och trivdes jättebra, han är snäll och rolig.
Rider annars hos Bexells på deras Blue War "Bullen" men han har varit skadad i 2 veckor och jag höll på att få abstinens, måste rida!!!

Är det ngn här som rider hos Alex och som känner till hans hästar?
//Ha dé
 
Sv: Nä usch

LottaL skrev:
Är det ngn här som rider hos Alex och som känner till hans hästar?
//Ha dé
Hej Lotta, jag rider ut några turer åt honom,alla är fina och okomplicerade och som de gör i alla stora stall så finns det olika sorter. Mina absoluta favoriter är Fuel Injection och Sharp fox (kanske för att jag ridit löp på honom) när ska du komm och ridA, ska du rida inne på täby eller ute på angarn? ja kommer att va där ganska mycket under lovet hoppas vi ses!
 
Sv: Nä usch

Jockeyjoe skrev:
Hej Lotta, jag rider ut några turer åt honom,alla är fina och okomplicerade och som de gör i alla stora stall så finns det olika sorter. Mina absoluta favoriter är Fuel Injection och Sharp fox (kanske för att jag ridit löp på honom) när ska du komm och ridA, ska du rida inne på täby eller ute på angarn? ja kommer att va där ganska mycket under lovet hoppas vi ses!

Hej! Jag tycker om Angarn och jag kommer dit på måndag runt 9.30 tiden. Går ganska mycket i skolan så jag vet inte hur ofta jag kommer att kunna vara där och eftersom jag inte vet hur länge till Bullen ska står så får framtiden visa! När du ändå är här, känner du till Anders Flodbergs hästar? Ska ev rida löp på ngn av dem den 8e och har hört att de varit jättejobbiga men är nu tydligen bättre tack vare Bruno. jag har inte tävlat på ett tag så det ska bli roligt. Bullen skulle startat i det loppet men eftersom han är skadad ville jag leta ny ritt.
//Vi syns
 
Sv: Nä usch

Okej va kul, har ingen aning om flodbergs hästar, mer än va ja sett på banan, Bruno har ju lite speciell ridstil :) hoppas du får nån trevlig ritt ska förmodligen rida sonnes pentylia i de loppet så det blir tuff konkurens! hehe det är antagligen för kort för henne men en ritt är alltid en ritt lr hur?
 
Sv: Nä usch

Jockeyjoe skrev:
Okej va kul, har ingen aning om flodbergs hästar, mer än va ja sett på banan, Bruno har ju lite speciell ridstil :) hoppas du får nån trevlig ritt ska förmodligen rida sonnes pentylia i de loppet så det blir tuff konkurens! hehe det är antagligen för kort för henne men en ritt är alltid en ritt lr hur?

Japp, en ritt är alltid en ritt :) ! Jag hoppas verkligen att jag får rida ngn av hans hästar, det var ju ett tag sen jag tävlade.... :cry:
Det är ju så förbannat svårt att få ritter när man är okänd, så det spelar ingen roll om dessa hästar har lågt formtal, det är ju bara roligt att få tävla! :bump: //Lotta
 
Sv: Nä usch

har ridti hos alex men inte längre och han vill alltid ha hjälp
 

Liknande trådar

Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 467
Senast: Elo
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: Ketrawzc
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
644
Senast: Lady_S
·
Ridning Vad tycker ni saknas idag på Sveriges ridskolor? Jag vill veta allt! Hur hade du gjort på en egen ridskola? Vad hade du ändrat på...
2
Svar
29
· Visningar
1 321

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp