Nä!!!!! Vad arg och ledsen man blir!!

Prosit

Trådstartare
Urklippt från Aftonbladet.se :



Katter svalt ihjäl i Linköping
En 30-årig man i Linköping lämnade sina nio katter vind för våg i lägenheten i flera månader. När polisen slutligen tog sig in i lägenheten hade fyra katter svultit ihjäl. De andra hade överlevt genom att äta upp sina döda kamrater, skriver Östgöta Correspondenten

På torsdagen åtalades mannen för djurplågeri.
De fem katter som fortfarande var i livet var i så dåligt skick att de var tvungna att avlivas.
 
Fyfan vad man blir ledsen och arg! :mad: :(
Hur kan man göra så?
Och kände ingen honom och visste att han hade katter och lämnat dem.
Eller brydde sig de inte? :mad:
 
Hoppas de tappar nycken till hans cell och glömmer bort hur de ska få ut han :devil:
Men han kommer säkert inte få fängelsestraff som han förtjänar den jäveln!!!
 
Jag blir så j**vla ledsen varje gång jag läser något sånt där!!!!!

Varför finns det så många människor som inte bryr sig om ett djurs liv? Vare sig det är katt, hund el häst.


:cry: :cry: :cry: :cry:
 
Sådana IDIOTER skulle behandlas exact likadant. Lås in honom och glöm nycklen och givetvis varken mat eller vatten! :devil: :devil:
 
Det finns tyvärr så många djur som far fruktansvärt illa. Man önskar att dom som gör så här får samma behandling själv :devil:
 
grymt,
skulle satt han på ett rum och låtit han svälta ihjäl
 
FY F-N!!! Om man fick tag på den skiten skulle man nog gå lös på honom rätt så rejält!
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Vet inte vad jag vill, är bara så jävla förbannad nu. Jag har vetat att Sverige är helt värdelösa när det gäller att straffa...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 162
Senast: BIMM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp