Nääe.. Gunnar!!!

B

Bia

Varför i himmelens namn ( :angel:) gör du denna sammanslagning av forumen???

Speciellt Avel.. som nu omfattar även hingstar - stamtavlor - raser (även fast jag vet att de tillhör varandra.. egentligen), jag fasar för våren med alla frågor om kommande fölningar OCH hingsttips OCH avelsvärderingar, m.m, m.m.. det kommer att bli en *total kaos*.. tendensen syns ju redan :crazy:

Snälla, snälla du ( :)).. omvärdera tanken bakom beslutet, och går inte det.. så förklara åtminstonde varför!?

Mvh
Bia
 
Instämmer!!

Nu är det bara en enda gröt och det är svårt att sortera ut de frågor som intresserar en. Jag vill också ha svar!
 
Håller helt & hållet med i era åsikter . Det är en enda gröt....
Snälla Gunnar skilj dem åt igen. :bow: :bow:
 
Skrev just på ett annat ställe här att jag skulle vilja ha ett forum som bara angår ston och föl...

Till er som har bredband så kan man ju ändra visade trådar från 10 till ex 40.
Då får man mer överblick.
Till oss övriga som sitter med modem är det däremot helt förkastligt för det tar aldeles för lång tid att ladda sidan.

Så nu har det blivit så här på avel:
5 trådar om halvblodshingstar, 2 trådar om färger övrigt om föl och fölmärrar.
Så har man visning 10 så återstår 3 intressanta trådar, sedan måste man gå vidare till sidan 2.
inte så enkelt när man siter med modem ...

Suck, men det är ju Gunnars forum så han får ju göra vad han vill med det.

AM
 
Modem här också.. dessutom i en byhåla mitt i skogen med en gammal telestation som krånglar så fort det är kallt eller fuktigt :crazy: :cry: :devil:
 
Modem här oxå men funderar alvarligt på att skaffa bredband.
Tycker det är urtrist att inte vi fick ha kver avel som forum :cry:
 
Fem...

Måste väl finnas fler än så?????

Jag har ingen möjlighet att få bredband här i obygden, det enda alternativet är satelit (vet inte ens hur man stavar till det?) :crazy: :(
 
Håller med om att jag vill ha tillbaka hingst forumet,,,det är för rörigt nu,man vill ju ha särskilda forum för avel och hingstar,sen saknar jag ett forum om unghästar,,,man har ju så mkt frågor kring dom och jag tycker inte att det passar in på varken hästhantering eller avel??!! :confused:
Nej,, bättring med forumen!!!
Kram Camilla :banana:
 
Jag instämmer med föregående skrivare! :)

Jag som inte är speciellt intresserad av höjdfrågor på alla åringar, stons vaxproppar osv kommer nog att nästintill sluta vara här.
Ärligt, jag tycker att det var nog så jobbigt med alla "vilken hingst ska jag ta"-frågor.

Vad sägs om att göra en helt egen undersektion med stamtavlor istället ;). Då finns det en som är intresserad (och jag är nog inte ensam heller).
 
Kan bara hålla med! Vilken röra!

Inte direkt användarvänligt! :mad:

Loggan
 
Jag håller med samtliga, har försökt att vänja mig vid den här ihopslagningen, men det är inte lätt... Som det är nu är det framförallt forumen "Avel" och "Hästverksamhet" som omfattar alltför många områden.
Vore intressant att få en förklaring av Gunnar VARFÖR denna ihopslagning har skett?
Brukar han svara här, eller skall man skicka ett pm? Är det kanske någon som har gjort det redan? Vad blev i såfall svaret?
Hlsn Helena
 
Jag har inte pm:at eller mailat.. vill inte vara fööör påflugen, då kanske han blir lite småputt ;)

Han dyker säkert in och svarar framöver, sååå länge kan vi väl stå ut.. vi har ju inget annat att välja på iofs :smirk:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp